Умови надання гарантії
Гарантійне обслуговування техніки, передбачене виробником, проводиться в спеціалізованих сервісних центрах. Доставка обладнання на гарантійний ремонт здійснюється силами покупця. Терміни гарантійного обслуговування встановлюються виробником.
Гарантійному обслуговуванню підлягають товари тільки в повній комплектації. При пред'явленні гарантійної претензії покупець зобов'язаний надати коробки, упаковку, інструкції, гарантійні талони та ін., іншими словами, абсолютно все, що входило в комплект поставки. Відсутність хоча б одного елемента зі складу комплекту поставки є підставою для відмови в гарантійному обслуговуванні. Прийом обладнання на гарантійне обслуговування здійснюється тільки в тому випадку, якщо обладнання надається покупцем в оригінальній упаковці (серійні номери коробки і самого пристрою ідентичні). Розбіжність серійних номерів коробки і пристрою є підставою для відмови в гарантійному обслуговуванні.
Претензії, пов'язані із зовнішнім виглядом і наявністю механічних пошкоджень, після отримання товару і оплати не приймаються. Будьте уважні!
Гарантійне обслуговування не поширюється на пошкодження, викликані неправильним підключенням, експлуатацією обладнання в нештатному режимі або в умовах, не передбачених виробником, а також що сталося внаслідок дії сторонніх обставин (стрибків напруги електроживлення, стихійних лих і т.д.). Гарантійне обслуговування не поширюється на механічні дефекти пристрою.
Несправне обладнання, гарантійне обслуговування якого здійснюється фірмою, при можливості обмінюється на нове негайно (до 3х днів після продажу). При відсутності такої можливості і після більш ніж 3х днів після продажу, обладнання приймається в ремонт на термін тривалістю до 30 робочих днів. Після закінчення цього терміну відремонтоване обладнання повертається покупцеві. У тому випадку, якщо дефекти обладнання носять невиправний характер, покупцеві видається обладнання, аналогічне зданому в ремонт за ціною, функціональності і споживчими якостями. Якщо прийняте в ремонт обладнання унікальне, за вибором покупця а) фірма надає найближчий аналог з компенсацією різниці в цінах або б) покупцеві повертаються гроші. У тому випадку, якщо за час перебування обладнання на гарантійному обслуговуванні відбулися зміни ринкових цін, фірма залишає за собою право зарахувати несправне обладнання за поточною ціною прайс-листа.
Гарантійні претензії фізичних осіб розглядаються тільки при пред'явленні товарного чека (видаткової накладної) і документа оплати. Відсутність будь-якого із зазначених документів є підставою для відмови в гарантійному обслуговуванні.
Гарантійний відділ фірми здійснює розгляд гарантійних претензій в робочі дні з 09-00 до 16-30.
Гарантійні терміни брендів, офіційним дилером яких є компанія "інструмент Донбасу":
BOSCH (професійний інструмент): 3 роки при реєстрації на сайті виробника, інакше 1 рік.
BOSCH (побутовий інструмент): 1 рік.
DeWALT: 3 роки при реєстрації на сайті виробника, інакше 1 рік.
Designed with Mobirise web page theme